top of page
galiu.png

Reikėjo 10 metų nuosavų verslų patirties.

Tiek pat paryčiais prasidėjusių produktyvių dienų.

Dešimčių organizuotų renginių bei vestuvių.

5 atidarymų ir 1 uždarymo.

Arti 100 sukurtų darbo vietų.

Apie 400 pačios sukurtų receptų.

Šimtų tonų parduotų desertų.

1 prezidentavimo kadencijos.

3 išleis knygų.

1 pagimdyto vaiko.

1 santuokos.

Kelių stiprių asmeninių krizių.

Tūkstančių išgertų kavos puodelių.

Begalės asmeninių ir viešų pokalbių.

Kad suprasčiau, jog

gali

MOTERYS

IR TURI tikėti savimi.

JAUSTI ryžtą ir drąsą.

Kurti gyvenimą KOKIO TROKŠTA.

JAUSTIS PATOGIAI savo pasirinkimuose.

Darydamos DAUGIAU DĖL SAVĘS.

_SK68736.jpg
lasas_3 copy.png

gaLiu moteris?

KAS YRA

“gaLiu moteris” yra apie moterį, kuri NORI pokyčio gyvenime ir TIKIME, jog GALI, jį pasiekti.

 

Taip pat tikime, kad viskas prasideda nuo tinkamo santykio su savimi, savęs pažinimo ir priėmimo, tačiau tikri pokyčiai ir augimas vyksta tik prasmingų santykių kontekste - iš jų  gauname impulsą, idėją ar postūmį pradėti veikti!

 

Taigi, mes kuriame terpę, kurioje moterys gali susiburti, įkvėpti ir palaikyti viena kitą. Besidalindamos patirtimi, susitikdamos, pasiryždamos pirmiesiems pokyčiams (požiūrio, elgsenos, savęs puoselėjimo ir kt.), moterys įsitikina kokį svarbų virsmą gali išgyventi. Prie to prisideda ir organizuojmi "gaLiu" renginiai, ir el. parduotuvės galiumoteris.lt formuojamas asortimentas.

vizija

mūsų

Organizuoti pasaulinius renginius, į kuriuos rinktųsi žingeidžios, tobulėti ir kelti savo gyvenimo kokybę norinčios moterys.

Taip pat kurti tokią patirtį, po kurios jos vienbalsiai ištartų:

“Tai pakeitė mano gyvenimą į gera”.

tikslai

mūsų

Sukurti ypatingai stiprų, tvirtomis ir pozityviomis vertybėmis grįstą prekės ženklą ir jo bendruomenę.

 

Įkvėpti moterims tikėjimo savimi.

 

Skatinti priimti savo išskirtinumą ir kurti gyvenimą atsižvelgiant į savo tikruosius poreikius bei autentiškumą.

 

Įkvėpti ryžto ir drąsos imtis pokyčių, kurie pagerintų gyvenimo kokybę ir įneštų daugiau balanso.

 

Pasitelkiant ryšių su visuomene principus, kurti terpę prekių ženklams per renginius ir soc. tinklus pasiekti moterų tikslinę auditoriją

IMG_2775.jpg
lasas_3 copy.png
bottom of page